logotypy-ue

Zapytanie 159/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-07-02

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-07-02

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Openpower Sp. z o. o.

Adres: ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok

NIP: 5423267368

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczo rozwojowych oraz opracowanie prototypu aplikacji do wypożyczania/wynajmowania produktów (rzeczy/przedmiotów/ urządzeń) głównie elektronarzędzi.

Prace badawczo rozwojowe obejmują analizę i porównanie dostępnych na rynku polskim rozwiązań (systemów/aplikacji) umożliwiających wypożyczanie/wynajmowanie produktów. Prace badawczo rozwojowe muszą uwzględniać konkretne propozycje dotyczące technologii
i funkcjonalności aplikacji. Wynik prac musi zostać sporządzony w wersji elektronicznej
w formacie doc i pdf.

Na podstawie wyniku przeprowadzonych prac badawczo rozwojowych należy opracować prototyp aplikacji do wypożyczania/wynajmowania produktów (rzeczy/przedmiotów/ urządzeń).

Oczekiwane cechy, parametry i funkcjonalności prototypu aplikacji:

• Możliwość rejestracji konta użytkownika;
• Możliwość konfiguracji konta użytkownika;
• Możliwość stworzenia profilu użytkownika;
• Możliwość logowania;
• Możliwość dodawania ogłoszeń;
• Możliwość usuwania ogłoszeń;
• Możliwość blokowania ogłoszeń;
• Możliwość przeglądania ogłoszeń;
• Możliwość aktualizacji ogłoszeń;
• Możliwość wyszukiwania ogłoszeń;
• Możliwość filtrowania ogłoszeń;
• Możliwość sortowania ogłoszeń;
• Możliwość opisywania produktów (np. przeznaczenie, od kiedy do kiedy wynajem, informacje o dostępności produktu, lokalizacja produktu, cena, sposób odbioru, dodatkowe uwagi);
• Możliwość kategoryzowania produktów;
• Galeria produktów;
• Możliwość rezerwacji produktów;
• Możliwość wypożyczenia produktów;
• Możliwość zwrotów produktów;
• Geolokalizacja produktów;
• Możliwość geolokalizacji produktów w zależności od profilu użytkownika;
• Poziomy zaufania konta (na podstawie ocen użytkowników);
• Możliwość wysyłania wiadomości do użytkowników;
• Możliwość odbierania wiadomości od użytkowników;
• Możliwość dodawania/usuwania komentarzy użytkowników;
• Możliwość logowania przez facebooka;
• Panel administracyjny (administratorem będzie firma Zamawiającego);
• Rozliczenia za użytkowanie/wypożyczanie/wynajmowanie pomiędzy użytkownikami;
• Rozliczenia za użytkowanie/wypożyczanie/wynajmowanie pomiędzy portalem a ogłaszającym (między firmą Wnioskodawcy a użytkownikami);
• Konfiguracja aplikacji z kartą płatniczą;
• Możliwość płatności poprzez kartę płatniczą, PAYU, przelewy24 itp;
• Aplikacja kompatybilna z IOS i android;
• Możliwość użytkowania aplikacji na urządzeniach mobilnych;
• Aplikacja w języku polskim oraz przetłumaczona na język angielski;
• Dostępność aplikacji na playstore i macstore;
• Możliwość użytkowania aplikacji przez nieograniczoną liczbę użytkowników (osób fizycznych, przedsiębiorstw);
• Możliwość dodawania nieograniczonej liczby ogłoszeń przez użytkowników;
• Aplikacja dedykowana do świadczenia usług przez użytkowników w trybie economy sharing.

Użytkownicy aplikacji – osoby fizyczne i przedsiębiorstwa. Zamawiający za korzystanie
z aplikacji będzie pobierał prowizję od użytkowników (za każdy udostępniany przez użytkowników produkt).

Wykonawca przeniesie prawa autorskie do wyników prac badawczo rozwojowych i prototypu aplikacji.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 – Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

• Kryterium nr 1 – cena netto – waga 70 %
• Kryterium nr 2 – termin wykonania (wyrażony w tygodniach; przy założeniu, że przewidywany czas rozpoczęcia realizacji to 01-08-2019 r.) – waga 30%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Kryterium 1 – cena netto

Badana oferta otrzyma liczbę punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
według matematycznych reguł zaokrąglania, wynikającą z następującego działania:

x=Xmin/(X i) *70

gdzie:

X – oznacza ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta
X min – oznacza najniższą cenę spośród wszystkich ofert
Xi – oznacza cenę badanej oferty

Kryterium 2 – Termin wykonania

Badana oferta otrzyma liczbę punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku według matematycznych reguł zaokrąglania, wynikającą z następującego działania:

T=Tmin/Ti *30

gdzie:

T – oznacza ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta
T min – oznacza najkrótszy zaproponowany termin spośród wszystkich ofert
Ti – oznacza zaproponowany termin wykonania badanej oferty

Ocena końcowa

Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej.

K = KC + KT

gdzie:

K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
KT – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin wykonania”

Termin składania ofert:

a) Ostateczny termin składania ofert upływa: 09-07-2019 r.
b) Oferta może być dostarczona drogą elektroniczną lub w wersji papierowej.
c) Wykonawcy mogą złożyć po jednej ofercie. W przypadku złożenia większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę oferty zostaną odrzucone.
d) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji papierowej liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok
e) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji elektronicznej liczy się data wpływu oferty na adres e-mail: openpower@openpower.pl
f) Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

Termin realizacji umowy:

do 31-03-2020 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

a) Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian w warunkach umowy zawartej z Wykonawcą, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano jego wyboru.
b) Dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie umowy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
c) Ze względu na okoliczności, które mogą wystąpić niezależnie od Zamawiającego
i Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• zmiana adresów (siedziby, prowadzenia działalności, korespondencyjnego, mailowego);
• zmiana numerów kontaktowych;
• zmiany organizacyjne podmiotu i formy prawnej;
• zmiana osób wyznaczonych do kontaktu, odpowiedzialnych za realizację zamówienia.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) Prowadzą działalność gospodarczą i/bądź posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiadają faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponują prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 „Oświadczenie”.
b) Oferty mogą składać Wykonawcy niepowiązani kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanieoświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – Załącznik nr 1 „Formularz Oferty”.

Sposób przygotowania oferty:

a) Zaleca się, aby ofertę sporządzić na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że musi ona zawierać wszystkie zapisy określone przez Zamawiającego w przygotowanym wzorze formularza oferty.
b) Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi zostać sporządzona w języku polskim. Jeżeli oferta zostanie przesłana w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do poświadczenia i przetłumaczenia oferty na język polski.
c) Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osoby/osobę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć upoważnienie – należy dostarczyć nie starszy niż 3 miesiące, potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument rejestrowy oraz upoważnienie (jeżeli dotyczy). W przypadku Oferentów nie prowadzących działalności gospodarczej Zamawiający nie wymaga dokumentu rejestrowego ani opieczętowania oferty.
d) Bez względu na wynik zapytania ofertowego wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
e) Przed terminem składania ofert Wykonawca ma możliwość poprawy oferty, o czym informuje Zamawiającego. Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do podpisania i złożenia oferty.

Pozostałe informacje:

a) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
b) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
c) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy/realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
d) Wymagany termin związania ofertą: 90 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
e) Zamawiający wykluczy wszystkie oferty, które nie będą spełniały zapisów w punktach
od 1 do 13 niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Wymagane załączniki:

a) Załącznik nr 1 Formularz Oferty;
b) Załącznik nr 2 Oświadczenie;
c) Potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy);
d) Upoważnienie (jeżeli dotyczy).

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Joanna Piotrowska

Email: openpower@openpower.pl

Telefon: 883-944-830

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęły 2 oferty.
W wyniku analizy otrzymanych ofert jako Wykonawcę wybrano firmę nFinity.pl Sp. z o. o.

Zapytanie 159-2019 ZAPYTOF-APKA-OPENPOWER-