logotypy-ue

Zapytanie 165/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-07-04

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-07-04

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: INWEST–PRODUKT Hankowska, Godlewski, Kuryś spółka jawna

Adres: ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok

NIP: 9662089558

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są prace badawczo–rozwojowe dotyczące stworzenia i przebadania króćców do rur wentylacyjnych, karbowanych o średnicy 50, 63, 75, 90 mm montowanych w skrzynkach i rozdzielaczach (system wentylacji rozdzielaczowej)

1. Charakterystyka króćców:
• Króćce montowane w skrzynkach i rozdzielaczach (system wentylacji rozdzielaczowej) w zależności od średnicy rury (elastycznej, dwuwarstwowej służącej do rozprowadzania powietrza w instalacjach wentylacyjnych) mają mieć następujące parametry:
– średnica rury fi 75 – parametry króćca: zew. fi 84-86 mm, wew. fi 59-61mm, długość króćca – część widoczna L=50 – 60 mm
– średnica rury fi 50 – parametry króćca: zew. fi 59-61mm, wew. fi 39-41mm, długość króćca – część widoczna L=50 – 60 mm
– średnica rury fi 63 – parametry króćca: zew. fi 72-74mm, wew. fi 53-55mm, długość króćca – część widoczna L=50 – 60 mm
– średnica rury fi 90 – parametry króćca: zew. fi 99-101mm, wew. fi 73-75mm, długość króćca – część widoczna L=50 – 60 mm
• Metoda wkładania rur do badanego króćca – wciskowa (mocowanie na „zatrzask”),
• Metoda mocowania króćca do skrzynki – najlepiej umożliwiająca demontaż, ale najważniejszy jest aspekt szybkiego i łatwego montażu na produkcji.

2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Przedstawienia projektu króćca
2. Uzyskania akceptacji projektu przez Zamawiającego
3. Wykonania prototypu króćca
4. Wykonania projektu uszczelki
5. Uzyskania akceptacji projektu uszczelki przez Zamawiającego
6. Wykonania prototypu uszczelki
7. Wykonania projektu zaślepki
8. Uzyskania akceptacji projektu zaślepki przez Zamawiającego
9. Wykonania prototypu zaślepki
10. Badania szczelności króćca z uszczelką i zaślepki z uszczelką
11. Badania siły wciskania i wyciąganiu rury karbowanej z króćca
12. Przedstawienia dokumentacji pomiarowej dla ww. testów
13. Wykonania i przekazania projektów króćca, zaślepki i uszczelki: dokumentacji wykonawczej, modeli 3D
dla każdego rodzaju króćca tj. dla króćca o φ= 50 mm, φ = 63 mm, φ= 75 mm, φ = 90 mm.
Materiał docelowy:
• Króćce i zaślepki – materiał – tworzywo sztuczne: PP, PP kopolimer (kopolimer blokowy polipropylenu i polietylenu), PE-HD.
• Uszczelka – materiał – elastomer
Uzyskane prototypy powinny spełniać wymagania:
• Osiągnięcie klasy szczelności C wg normy PN-EN 12237 – przy założeniu badania układu o powierzchni ok. 1,0 m2 – 1,4 m2.
• Osiągnięcie siły wciskania (rury do króćca) na poziomie – 130N – 180N, oraz siły wyciągania na poziomie 160N – 210N.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 73110000-6 Usługi badawcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
1. Kryterium: Cena – waga 70%
2. Kryterium: Termin realizacji zamówienia – waga 30%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

1. Kryterium CENA liczony będzie wg następującego wzoru:

cena oferty z najniższą ceną
————————————- x 70 = liczba punktów badanej oferty cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

2. Punkty za kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z punktacją w tabeli:

Liczba punktów: Termin realizacji zamówienia
0 – Wykonanie w terminie do 30.12.2019 r.
15 – Wykonanie w terminie do 30.11.2019 r.
30 – Wykonanie w terminie do 31.10.2019 r.

Maksymalna ilość punktów za kryterium termin realizacji zamówienia: 30.

Suma punktów będzie liczona według wzoru: O = C + T, gdzie: O – ocena, C – cena, T – termin.
Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Termin składania ofert:

1. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru FORMULARZ OFERTY (Załącznik nr 1).
2. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
3. Każdy Oferent ma prawo do złożenia tylko 1 oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
4. Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym wraz załącznikami należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: INWEST–PRODUKT M. Godlewski, E. Hankowska spółka jawna, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok w terminie do dnia 15 lipca 2019r z dopiskiem „oferta na B+R”.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. W przypadku składania dokumentów w językach obcych wymagane jest ich tłumaczenie na język polski. Tłumaczenie powinno zostać podpisane przez osobę dokonującą tłumaczenia. Zamawiający nie wymaga dokonywania tłumaczeń przysięgłych.
7. Ofertę należy wypełnić w sposób czytelny na komputerze lub pismem maszynowym.
8. Wykonawca określi cenę ryczałtową netto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia.
9. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryteria formalne.

Termin realizacji umowy:

30 grudnia 2019r

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy – np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3. wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej – jako „siły wyższe” uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa” – to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec);
4. wydłużenie terminu realizacji umowy z powodu opóźnień związanych z wykonaniem prac przygotowawczych przez Zamawiającego
5. w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego – np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości ofert częściowych

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości ofert wariantowych

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Warunki udziału w postępowaniu (kryteria formalne)

1. Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentem a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:
a) posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw lub usług objętych zapytaniem ofertowym;
c) zgodnie z przedmiotem prowadzonej działalności jest uprawniony do wykonywania przedmiotu zamówienia,
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane jest na podstawie oświadczeń w zał.1 i zał. 2 do zapytania ofertowego
4. Nie spełnienie kryteriów formalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Ewa Hankowska

Email: ewa.hankowska@inwestklima.com.pl

Telefon: +48 516106660

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta: CADD STUDIO Piotr Świrydowicz, ul. Żurawia 71 lok. 2.17, 15-540 Białystok.

Zamawiający wybrał następującą ofertę: CADD STUDIO Piotr Świrydowicz, ul. Żurawia 71 lok. 2.17, 15-540 Białystok.

Zapytanie 165-2019 Zapytanie-ofertowe-z-załącznikami