logotypy-ue

Zapytanie 236/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-08-30

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-08-30

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: RDT Marcin Reduta

Adres: ul. Kapralska 22/1, 15-140 Białystok (Dodatkowe miejsce prowadzenia działalności: ul. Zacisze 7, 15-138 Białystok)

NIP: 5423013716

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na specjalistyczne oprogramowanie inżynierskie klasy CAM, instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz wdrożenie postprocesora do posiadanego przez wnioskodawcę centrum frezarskiego CNC – DOOSAN DNM 5700
( sterowanie typ: FANUC ) – 1 szt. zgodnie ze specyfikacją wymienioną w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego nr 01/08/2019, w związku z realizacją przedsięwzięcia „Optymalizacja procesu produkcji poprzez wdrożenie innowacyjnych strategii wykańczających do zaimplementowania w procesie wytwarzania narzędzi do formowania wtryskowego oraz wytłaczania tworzyw sztucznych” przez RDT Marcin Reduta. Licencja na oprogramowanie i wdrożenie postprocesora są niezbędne i zostaną wykorzystane w projekcie rozwojowym, obejmującym prowadzenie przez przedsiębiorcę prac badawczo-rozwojowych we własnym zakresie.

W wyniku zrealizowania dostawy licencji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
– licencję na oprogramowanie w formie pisemnej,
– protokół odbioru instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz fizycznego wdrożenia postprocesora dedykowanego do centrum frezarskiego CNC – DOOSAN DNM 5700

Kod i nazwa CPV: 48323000-8 Pakiety oprogramowania do produkcji wspomaganej komputerowo (CAM)

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria.
Przyjęto liczbę 100 jako maksymalną liczbę punktów, którą może uzyskać każdy z Wykonawców, według poniższych kryteriów oceny:

Lp.1 – Cena – Maksymalna liczba punktów: 80 pkt, – Znaczenie kryterium: 80%
Lp.2 – Czas dostawy i wdrożenia – Maksymalna liczba punktów: 20 pkt, – Znaczenie kryterium: 20%

2. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich. Oferty wyrażone w walucie innej niż PLN będą przeliczane na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia postępowania. Ceny w złotych należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
3. Należy podać wartość netto i brutto z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4. Przez kryterium „Cena” Zamawiający rozumie określoną przez Wykonawcę cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wskazaną w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
5. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
6. Czas dostawy i wdrożenia, oznacza czas dostawy licencji na oprogramowanie w formie pisemnej, instalację i konfigurację oprogramowania oraz fizyczne wdrożenie postprocesora od dnia podpisania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia.
7. Czas dostawy i wdrożenia, to łączna ilość dni roboczych przewidziana na realizację ww. usług.
8. Dni robocze określają dni tygodnia tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „Cena” wyliczonych w oparciu o wzór:
C = ( Cena brutto oferty z najniższą ceną / Cena brutto rozpatrywanej oferty ) x 100 pkt. x 80% = ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium „Cena”
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów za kryterium „Czas dostawy i wdrożenia” wyliczonych w oparciu o wzór:
CDiW = ( Czas dostawy i wdrożenia minimalny / Czas dostawy i wdrożenia oferty rozpatrywanej) x 100 pkt. x 20% = ilość punktów przyznana ofercie w ramach kryterium „Czas dostawy i wdrożenia”
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach kryterium: 100 pkt. Zamawiający stworzy listę rankingową oferentów na podstawie sumy uzyskanych punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych z oferentami, w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przewyższy kwotę budżetową Zamawiającego, możliwą do przeznaczenia na realizację danego zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie zgodzi się na negocjacje, oferta zostanie odrzucona, zaś Zamawiający przeprowadzi negocjację z kolejnym oferentem z listy rankingowej.

Termin składania ofert:

1. Oferty należy składać do dnia 09 września 2019 roku do godz. 10:00:00.
2. Ofertę uważa się za złożoną w terminie, jeżeli wpłynie ona do Zamawiającego nie później niż 09 września 2019 roku do godz. 10:00:00.
3. Każdy z oferentów może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Ofertę należy złożyć na wzorze formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w formie pisemnej, na maszynie do pisania lub komputerze.
5. Wydrukowany formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
6. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę. Podpis należy złożyć w sposób umożliwiający identyfikację autora (tj. podpis czytelny lub podpis nieczytelny opatrzony pieczątką imienną).
7. Wszelkie dokumenty składane przez Wykonawców muszą być sporządzone w języku polskim. Jeśli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
8. Oferty należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: marcin.reduta@rdt.com.pl
9. Oferta w formie elektronicznej, oferta musi zostać zeskanowana w formie pliku PDF (lub podobny format).
10. Założona oferta musi zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu i zawierać oświadczenia wymagane treścią Zamawiającego.
11. Oferty, które dotrą do Zamawiającego po terminie składania ofert, będą traktowane jako oferty złożone po terminie.
12. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę, nie będą zwrócone Wykonawcom.
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14. Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją całego zamówienia.
15. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez 80 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
16. Informacja o wyniku rozstrzygnięcia zapytania ofertowego zostanie upubliczniona na stronie: www.grantynarozwoj.pl oraz wysłana do wybranego Wykonawcy.

Termin realizacji umowy:

Podpisanie umowy z Wykonawcą powinno nastąpić najwcześniej dzień po dniu zawarcia umowy o powierzenie grantów. Wymagana dostawa licencji na oprogramowanie w formie pisemnej, instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz fizyczne wdrożenie postprocesora nastąpi w czasie wskazanym przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego nr 01/08/2019 Formularzu ofertowym, od dnia podpisania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. Zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty składające się na ważną ofertę w postaci:
1. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego nr 01/08/2019.
2. Do Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego nr 01/08/2019, oferent powinien dołączyć oryginalną kartę katalogową/specyfikację oprogramowania wskazanego w złożonej przez niego ofercie.
3. Wypełniony Formularz Oświadczenie oferenta o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego nr 01/08/2019.
4. Wypełniony formularz Oświadczenie o posiadaniu zdolności do wykonania zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego nr 01/08/2019 – dokument dołącza się tylko w przypadku oferenta nieprowadzącego działalności gospodarczej.

Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami załączników, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

Zamawiający ma prawo na etapie badania ofert poprosić oferenta o dodatkowe wyjaśnienia i udowodnienie posiadanej wiedzy i doświadczenia w postaci protokołu wykonania będącego zakresem tożsamym z niniejszym zamówieniem (np. protokoły odbioru wykonanych dostaw, wdrożeń, zakończone umowy, itp.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej
(protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo
zamówień publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania postępowania ofertowego na każdym
jego etapie bez podania przyczyny.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji zgodności deklarowanych możliwości technicznych oprogramowania.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy.

Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
1. Oferta została złożona przez Oferenta wykluczonego z udziału w postępowaniu.
2. Oferta podpisana została przez osobę, która nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo nie zostało załączone do oferty. W przypadku braku stosownego pełnomocnictwa Zamawiający może jednokrotnie wezwać Oferenta do dostarczenia dokumentu, wyznaczając Oferentowi termin na dostarczenie dokumentu. Jeśli po upływie wskazanego terminu Oferent nie dostarczy dokumentu, oferta podpisana przez osobę nieupoważnioną do reprezentacji Oferenta zostanie odrzucona z powodu błędów formalnych.
3. Oferta nie spełnia warunków stawianych w zapytaniu ofertowym nr 01/08/2019 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego.
4. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
5. Oferta zawiera brak podpisów, modyfikacje merytoryczne dokumentów, brak wszystkich informacji bądź danych.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Marcin Reduta

Email: marcin.reduta@rdt.com.pl

Telefon: +48 570 070 062

Informacja o wyniku postępowania:

Nazwa wybranego wykonawcy to: AMS International Sp. z o. o., NIP:5213704839.

Zapytanie 236-2019 Zapytanie-ofertowe-z-załącznikami-nr-01_08_2019_RDT_Marcin-Reduta_30.08.2019