logotypy-ue

Zapytanie 265/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-09-23

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-09-23

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Handel i Produkcja Drewna Tomasz Chraboł

Adres: Bogdanki 162/8, 16-061 Juchnowiec Kościelny

NIP: 9661224089

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są prace badawczo-rozwojowe i opracowanie technologii produkcji peletu z osadu pofermentacyjnego z oczyszczalni.
Zakłada się przeprowadzenie prób związanych z ustaleniem optymalnej wilgotności wsadu, rozmiaru peletu, określeniem wartości opałowej gotowego wyrobu i zbadania składu chemicznego produktów spalania.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie prac badawczych polegających na:
a) analiza istniejących rozwiązań pod kątem technologii i konstrukcji; zebranie informacji na temat poszczególnych elementów wyrobu
b) na podstawie wykonanej analizy określenie warunków brzegowych, w celu ustalenia metodyki badań, oceny jakości użytkowej oraz ustalenie konkretnych warunków wymuszeń zewnętrznych
2. Wykonanie prototypu i jego projektu technicznego:
a) zaprojektowanie, w konsultacji z przedstawicielami zamawiającego, poszczególnych podzespołów prototypu
b) wykonanie projektu prototypu
c) wykonanie modelu prototypu
d) wprowadzenie koniecznych korekt i uzupełnień
e) sporządzenie dokumentacji technicznej
f) sporządzenie raportu z przeprowadzonych prac
g) wykonanie raportu końcowego
h) wykonanie prototypu
3. Przekazanie praw autorskich oraz sprawdzenie czystości patentowej
4. Przygotowanie wniosku do Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej
o zastrzeżenie wzoru użytkowego
5. Na podstawie wyników prac B+R przedstawienie opracowania doboru materiałów i ich producentów dla poszczególnych elementów składowych, w zakresie wymaganym do wdrożenia produktu do seryjnej produkcji lub sprzedaży

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następujących wagach:
Cena (Cena netto przedmiotu zamówienia): 50% (50 PKT)
Termin wykonania (Okres udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia): 50% (50 PKT)

Razem 100% (100 PKT)

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

1) Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
a) Kryterium CENA (Cena netto przedmiotu zamówienia) – Algorytm oceny kryterium cena netto przedmiotu zamówienia:
Cena minimalna
C = ———————————- x 50 pkt.
Cena oferty badanej
gdzie:
Cena minimalna – najniższa cena netto w PLN spośród wszystkich ocenianych ofert.
Cena oferty badanej – cena netto w PLN badanej oferty.
Ceny wpisane do oferty muszą obejmować wszystkie koszty wskazane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązania publicznoprawne jak i zastosowane rabaty i upusty finansowe. Do oceny kryterium będzie przyjęta cena netto tj. nie obejmująca podatku VAT
Przeliczenie waluty obcej na PLN, celem dokonania porównania ofert będzie następowało wg kursu średniego NBP ustalonego na dzień ostatecznego terminu składania ofert.
b) Kryterium Termin wykonania (Określony w miesiącach całość realizacji przedmiotu zamówienia) – Algorytm oceny kryterium Termin wykonania:
Termin wykonania najkrótszy
G = —————————————— x 50 pkt.
Termin wykonania oferty badanej
gdzie:
Termin wykonania oferty badanej – termin wykonania przedstawiony w badanej oferty liczony w miesiącach.
Termin wykonania najkrótszy – okres wykonania przedstawiony w ofercie w której zaoferowano najkrótszy okres realizacji zamówienia liczony w miesiącach spośród wszystkich ocenianych ofert.

Termin wykonania przedmiot zamówienia powinien zostać podany w pełnych miesiącach.
2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu złożona przez niewykluczonego z postępowania Wykonawcę, która uzyska największą ilość punktów
3) Każde Kryterium weryfikowane będzie na podstawie informacji zawartych w Formularzu Ofertowym – stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Termin składania ofert:

Ostateczny termin składania oferty upływa dnia 30.09.2019 r.
W przypadku ofert nadesłanych pocztą lub kurierem za termin złożenia uważa się termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zmawiającego. W przypadku ofert wysłanych elektronicznie za datę wpływu uznaje się datę wpływu e-maila na adres wskazany do kontaktów w sprawie zamówienia.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną bez otwierania odesłane Wykonawcy.

1) Oferta aby została uznana za ważną pod kątem formalnym musi zawierać wszystkie załączniki wypełnione prawidłowo stanowiące załączniki do zapytania, jako załącznik dodatkowy dopuszcza się złożenie oferty w formie praktykowanej przez Oferenta tzw. oferty handlowej. Złożona tylko i wyłącznie oferta handlowa (bez załączników do zapytania) nie będzie rozpatrywana.
2) Oferta może zostać przygotowana w formie pisemnej lub elektronicznej
a) Forma pisemna
Ofertę sporządzoną w języku polskim, należy umieścić w zamkniętej kopercie opisanej:
• Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres oferenta, napis: „Bateria galwaniczna z ogniwem tlenowym i z metalu lekkiego

b) Forma elektroniczna
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej – skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany do kontaktów w sprawie procedury zamówienia. W tytule maila powinna znaleźć się informacja o tym, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe.
3) Wykonawcy przed złożeniem oferty mają obowiązek zapoznać się z treścią zapytania ofertowego
4) Wykonawcy przygotują i przedstawią swoje oferty zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego wraz z załącznikami
5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny (dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę)
6) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu
7) Oferta nie powinna zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem Wykonawcy.
8) Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną przez wykonawcę zgodnie z zasadami określonymi w dokumencie rejestrowym lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku pełnomocnictwa powinno być ono załączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę
9) Zamawiający nie zwraca wykonawcom dokumentów zawartych w ofercie
10) Koszty przygotowania oferty ponosi Wykonawca

Termin realizacji umowy:

12 miesięcy

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzania takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
a) Sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy
b) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajk, pożar, na które strony nie mają wpływu
c) Oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy
d) Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów
Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadkach wymagających uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej wprowadzenie zmian możliwe jest po uzyskaniu zgody.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty
2) Procedura wynikająca z Zasady konkurencyjności nie przewiduje środków odwoławczych
3) Wybór oferty nastąpi w oparciu o ustalone w zapytaniu
ofertowym kryteria oceny; wybór oferty jest dokumentowany protokołem postępowania o udzielenie zamówienia.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego. Z przeprowadzonych negocjacji zostanie sporządzony protokół stanowiący załącznik do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
5) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone
7) W przypadku oczywistych omyłek, braku podpisu, braku załącznika lub innego niż formularz ofertowy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia braków. Wezwanie dokonywane jest w formie e-mail na adres wskazany w formularzu ofertowym. Wykonawca ma możliwość uzupełnienia wskazanych braków w terminie 3 dni roboczych od daty wysłania wezwania. Dla spełnienie terminu liczy się data wpływu uzupełnień od Wykonawcy na adres zamawiającego. W przypadku braku uzupełnień oferta zostanie odrzucona bez dalszego rozpatrzenia
8) Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców którzy złożyli oferty o wynikach postępowania
9) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona w sposób jaki została upubliczniona

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Zenon Opryszczko

Email: bial1@op.pl

Telefon: +48 669 517 311

Informacja o wyniku postępowania:

Zapytanie w trakcie realizacji.

Zapytanie 265-2019 Załącznik-1-do-zapytania-ofertowego