logotypy-ue

Zapytanie 4/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-05-16

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-05-16

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Orignalblanc Sp. z o. o.

Adres: ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok

NIP: 8212651491

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 sztuki licencji oprogramowania do tworzenia symulacji pożaru. Oprogramowanie będzie wykorzystywane w projekcie rozwojowym, obejmującym prowadzenie przez Zamawiającego prace badawczo-rozwojowe.

Oprogramowanie do tworzenia symulacji pożaru powinno posiadać następujące minimalne parametry i funkcjonalności:

  • tworzenie symulacji pożaru, podczas której prowadzona jest równoległa analiza rozchodzenia się dymu, zmian temperatury oraz koncentracji różnego rodzaju toksyn;
    • modelowanie ruchu dymu, wymiany ciepła i rozprzestrzeniania się ognia;
    • możliwość pracy na wirtualnym modelu 3D;
    • możliwość sprawdzania różnych scenariuszy zagrożeń pożaru;
    • możliwość sprawdzenia, jak zachowują się zaprojektowane instalacje oddymiające oraz systemy przeciwpożarowe;
    • tworzenie trójwymiarowych modeli symulacyjnych;
    • zaawansowana weryfikacja dowolnych systemów oddymiających;
    • modelowanie rozprzestrzeniania się gazów o dowolnych parametrach;
    • baza urządzeń (czujniki dymu, tryskacze, zraszacze, termopary);
    • dokładne odwzorowanie pracy instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
    • modelowanie rozwoju rzeczywistych pożarów poprzez zdefiniowanie reakcji pirolizy;
    • możliwość tworzenia modelu na bazie zaimportowanego pliku graficznego;
    • łatwy podgląd wyników pracy;
    • automatyczna obsługa wielordzeniowych procesorów;
    • obliczenia w każdej z sieci mogą być prowadzone niezależnie;
    • możliwość symulacji klastrowej;
    • import geometrii 2D jak i 3D;
    • automatyczne dopasowywanie obróconych elementów grafiki do siatki obliczeniowej;
    • możliwość modelowania kompletnych instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych (HVAC) z uwzględnieniem oraz definiowania charakteru odbywających się w nich przepływów;
    • możliwość odwzorowania pracy wentylatora z uwzględnieniem jego pełnej charakterystyki;
    • możliwość weryfikacji instalacji oddymiających pod kątem zapewnienia odpowiednich warunków w czasie ewakuacji oraz prowadzenia akcji gaśniczej;
    • możliwość modelowania zarówno instalacji grawitacyjnych i mechanicznych;
    • możliwość dokładnej analizy i weryfikacji zaprojektowanej instalacji;
    • rozbudowane możliwości definiowania właściwości materiałów i powierzchni;
    • możliwość tworzenia elementów grzewczych;
    • możliwości budowania modeli systemów grzewczych;
    • możliwość generowania wykresów i wizualizacji rozkładu temperatur w czasie;
    • możliwość sprawdzenia wpływu urządzeń gaśniczych na przebieg pożaru w budynku oraz jego optymalizacji;
    • możliwość analizy współdziałania instalacji gaśniczych z systemami usuwania dymu;
    • możliwość modelowania uwolnień substancji palnych z instalacji;
    • możliwość obliczenia czasu niezbędnego do zadziałania systemów sygnalizacji pożarowej;
    • możliwość analizy wymiany ciepła poprzez promieniowanie i konwekcję;
    • możliwość analizy transportu ciepła i produktów spalania powstałych na skutek pożaru;
    • możliwość tworzenia modelu mieszaniny wybuchowej np. gaz-powietrze i sprawdzenia dla takiego przypadku zdolności wentylacji wyciągowej;
    • możliwość określenia wpływu pożaru na proces ewakuacji.Kod i nazwa CPV: 48320000-7 – Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywaniaKryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
  • Kryterium nr 1 – cena netto – waga 80%
    • Kryterium nr 2 – licencja (okres ważności licencji – wyrażony w miesiącach) – waga 20%Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:Kryterium 1 – cena netto

Badana oferta otrzyma liczbę punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku
według matematycznych reguł zaokrąglania, wynikającą z następującego działania:

x=Xmin/(X i) *80

gdzie:

X – oznacza ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta
X min – oznacza najniższą cenę spośród wszystkich ofert
Xi – oznacza cenę badanej oferty

Kryterium 2 – licencja (okres ważności licencji – wyrażony w miesiącach).

Zamawiający wymaga licencji sieciowej (min. 4 stanowiskowej) na czas nieokreślony. Oferty zawierające oprogramowanie w wersji jedno, dwu lub trzy stanowiskowej nie sieciowej nie będą spełniać wymogów zapytania ofertowego i zostaną odrzucone przez Zamawiającego. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający dokona następującej punktacji:

Licencja sieciowa (min. 4 stanowiskowa) na czas nieokreślony – 20,00 pkt.
Licencje nie spełniające warunku Zamawiającego otrzymają – 0,00 pkt.

Rodzaj i okres ważności licencji należy uwzględnić w ofercie.

Ocena końcowa

Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej.

K = KC + KL

gdzie:

K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
KL – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Licencja”

Termin składania ofert:

a) Ostateczny termin składania ofert upływa: 24-05-2019 r.
b) Oferta może być dostarczona drogą elektroniczną lub w wersji papierowej.
c) Wykonawcy mogą złożyć po jednej ofercie. W przypadku złożenia większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę oferty zostaną odrzucone.
d) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji papierowej liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na adres: ul. Elewatorska 11/1, 15-620 Białystok
e) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji elektronicznej liczy się data wpływu oferty na adres e-mail: joanna.zawadzka@orignalblanc.pl
f) Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

Termin realizacji umowy:

do 31-08-2019 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

a) Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian w warunkach umowy zawartej z Wykonawcą, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano jego wyboru.
b) Dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie umowy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
c) Ze względu na okoliczności, które mogą wystąpić niezależnie od Zamawiającego
i Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• terminy realizacji;
• zmiana adresów (siedziby, prowadzenia działalności, korespondencyjnego, mailowego);
• zmiana numerów kontaktowych;
• zmiany organizacyjne podmiotu i formy prawnej;
• zmiana osób wyznaczonych do kontaktu, odpowiedzialnych za realizację zamówienia.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. a) Prowadzą działalność gospodarczą i/bądź posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
    w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiadają faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponują prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 „Oświadczenie”.
    b) Oferty mogą składać Wykonawcy niepowiązani kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym – za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia umieszczonego na formularzu oferty – Załącznik nr 1 „Formularz Oferty”.

Sposób przygotowania oferty:

  1. a) Zaleca się, aby ofertę sporządzić na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na formularzu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że musi ona zawierać wszystkie zapisy określone przez Zamawiającego w przygotowanym wzorze formularza oferty.
    b) Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi zostać sporządzona w języku polskim. Jeżeli oferta zostanie przesłana w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do poświadczenia i przetłumaczenia oferty na język polski.
    c) Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osoby/osobę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć upoważnienie – należy dostarczyć nie starszy niż 3 miesiące, potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument rejestrowy oraz upoważnienie (jeżeli dotyczy). W przypadku Oferentów nie prowadzących działalności gospodarczej Zamawiający nie wymaga dokumentu rejestrowego ani opieczętowania oferty.
    d) Do oferty należy dołączyć specyfikację oprogramowania.
    e) Bez względu na wynik zapytania ofertowego wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
    f) Przed terminem składania ofert Wykonawca ma możliwość poprawy oferty, o czym informuje Zamawiającego. Wszelkie poprawki lub zmiany w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do podpisania i złożenia oferty.

Pozostałe informacje:

a) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
b) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
c) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy/realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
d) Wymagany termin związania ofertą: 90 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
e) Zamawiający wykluczy wszystkie oferty, które nie będą spełniały zapisów w punktach
od 1 do 13 niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Wymagane załączniki:

a) Załącznik nr 1 Formularz Oferty;
b) Załącznik nr 2 Oświadczenie;
c) Potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy);
d) Upoważnienie (jeżeli dotyczy).
e) Specyfikacja oprogramowania.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Joanna Zawadzka

Email: joanna.zawadzka@orignalblanc.pl

Telefon: 537-377-775

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta: F.H.U. NET-AN Modzelewska Anna.

Zamawiający wybrał następującą ofertę: F.H.U. NET-AN Modzelewska Anna.

Zapytanie 4-2019 PPOZ-ZAPYTANIE OFERTOWE ORIGNALBLANC