logotypy-ue

Zapytanie 10/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-05-23

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-05-23

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: BIATECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Adres: ul. Szosa Baranowicka 40 15-521 Zaścianki

NIP: 5423235931

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług badawczych polegających na zaprojektowaniu, wykonaniu i przebadaniu prototypu nowego produktu – mobilnej przesypywarki do proszku gaśniczego na rzecz BIATECH Sp. z o.o. W ramach usługi badawczo-rozwojowej konieczne jest opracowanie rozwiązania, którego późniejsze zastosowanie przyczyni się do innowacji produktowej w przedsiębiorstwie BIATECH Sp. z o.o.

Celem zamawianej usługi badawczej jest przeprowadzenie badań i opracowanie prototypu mobilnego urządzenia przeznaczonego do serwisu gaśnic przeciwpożarowych – przesypywarki do proszku gaśniczego, która umożliwi regenerację różnego rodzaju proszków gaśniczych używanych w gaśnicach. Niezbędne jest także zaprojektowanie specjalnej konstrukcji umożliwiającej łatwe przenoszenie, składanie i rozkładanie, jak również zainstalowanie banku energii, umożliwiającego pracę bez konieczności podłączania urządzenia do sieci elektrycznej.

Usługa badawcza powinna rozpocząć się analizą dotychczas używanych w firmie oraz na rynku rozwiązań dotyczących serwisu gaśnic przeciwpożarowych. Niezbędne jest także zapoznanie się z obecnymi i planowanymi do wprowadzenia na rynek produktami przedsiębiorstwa, do których projektowane będzie rozwiązanie.
Kolejnym krokiem będzie określenie warunków brzegowych i opracowanie koncepcji, na podstawie której, w trakcie prowadzonych prac badawczych wykonany zostanie prototyp mobilnego urządzenia przeznaczonego do serwisu gaśnic przeciwpożarowych – przesypywarki do proszku gaśniczego. Umożliwi to testowanie zaproponowanego i wypracowanego w toku badań rozwiązania. Wykonanie prototypu mobilnego urządzenia odbędzie się na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji wypracowanej w trakcie prac badawczych. Prototyp powinien zostać przetestowany w oparciu o wszystkie wskazane przez Zamawiającego warunki funkcjonalne. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestniczenia w testach. Wynikiem przeprowadzonych testów musi być dokonanie przez Wykonawcę stosownych poprawek i udoskonaleń badanego prototypu. Szczegółowe wytyczne dotyczące parametrów technicznych i oczekiwań Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy po rozstrzygnięciu postępowania.

Prototyp powinien posiadać funkcjonalności przedstawione przez Zamawiającego oraz muszą w nim być uwzględnione wszystkie uwagi, jakie zespół Wykonawcy oraz Zamawiający uznają za istotne. W trakcie badań Wykonawca powinien zaproponować przynajmniej 3 warianty rozwiązania. Z zaproponowanych wariantów Zamawiający wybierze jedno rozwiązanie, na podstawie którego zostanie wykonany ostateczny prototyp urządzenia.

Efektem końcowym z zrealizowanych prac powinien być:
• Raport zawierający wyniki badań z syntetycznym podsumowaniem efektów uzyskanej nowej wiedzy,
• Prototyp,
• Dokumentacja zastosowanych rozwiązań w postaci określonych parametrów technicznych zastosowanych w prototypie.
Prototyp mobilnego urządzenia przeznaczonego do serwisu gaśnic przeciwpożarowych – przesypywarki do proszku gaśniczego po odbiorze od Wykonawcy zostanie zgłoszony do Urzędu Patentowego jako wzór przemysłowy.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze 73110000-6 Usługi badawcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

1. Cena ofertowa – waga kryterium 80%
2. Termin wykonania – waga kryterium 20%

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Sposób punktowego obliczania ofert: Ostateczna liczba punktów będzie liczona na podstawie wzoru P=Pc+Pt, gdzie:
P – ostateczna liczba punktów ocenianej oferty
Pc – liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Pt – liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin wykonania
1) Liczba punktów w kryterium cena ofertowa będzie liczona według wzoru:
Pc=(Cn/Co)x 80 pkt
Pc – liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa
Cn – najniższa zaoferowana cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena zaoferowana w ofercie ocenianej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta może uzyskać maksymalnie 80 punktów w tym kryterium.
2) Liczba punktów w kryterium termin wykonania będzie liczona według wzoru.
Pt – termin wykonania powyżej 90 dni kalendarzowych – 0 pkt
Pt – termin wykonania od 81 do 90 dni kalendarzowych – 5 pkt
Pt – termin wykonania od 71 do 80 dni kalendarzowych – 10 pkt
Pt – termin wykonania od 61 do 70 dni kalendarzowych – 15 pkt
Pt – termin wykonania poniżej 61 dni kalendarzowych – 20 pkt
Wartość punktowa w zakresie kryterium termin wykonania przyznana zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.

Termin składania ofert:

Termin składania ofert
do 31 maja 2019 roku do godziny 9.30

Oferta powinna być ważna nie krócej niż 90 dni od daty złożenia.

Termin realizacji umowy:

Termin realizacji umowy – zgodny z terminem zaproponowanym w złożonej ofercie. Wybór oferty i realizacja przedmiotu umowy Termin związania ofertą wynosi 90 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano, o terminie podpisania umowy. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie przewiduje zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Zamawiający zobowiązuje Oferenta do złożenia oświadczenia, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia, w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent spełniający następujące warunki:
a) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
b) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Przemysław Średziński

Email: p.sredzinski@biatech.pl

Telefon: +48 518 355 931

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła jedna oferta: BK Automatyka Bartłomiej Kamiński, Łapy-Szołajdy 53, 18-100 Łapy.

Zamawiający wybrał następującą ofertę: BK Automatyka Bartłomiej Kamiński, Łapy-Szołajdy 53, 18-100 Łapy.

 

Zapytanie 10-2019 Załącznik nr 1 formularz ofertowy