logotypy-ue

Zapytanie 111/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-12

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-12

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Centrum ginekologii, endokrynologii i medycyny rozrodu „ARTEMIDA” Domitrz i Partnerzy Spółka partnerska lekarzy

Adres: ul. Włókiennicza 9B, 15-464 Białystok

NIP: 5423096576

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: nabycie licencji systemu informatycznego wspomagającego pozyskiwanie danych bezpośrednio od pacjenta do prac rozwojowych prowadzonych w firmie Artemida.

System ma dostarczyć co najmniej następujące funkcjonalności:

(1) Moduł rejestracji i obsługi placówek
– harmonogramy udostępnione przez internet;
– auto przedłużanie harmonogramów udostępnionych przez internet;
– kody resortowe miejsc udzielania świadczeń;
– regulamin;
– różne tryby rejestracji:
– moduł powiadomień SMS;
– miejsce na nazwę, NIP, adres, telefon, REGON składane w nagłówek i na potrzeby wydruków;
– moduł zarządzania użytkownikami po stronie placówki medycznej;

(2) Moduł zakładania konta przez pacjenta i potwierdzania tożsamości:
– formularz rejestracji pacjenta (również jako opiekun);
– opcja potwierdzania tożsamości po stronie poradni;
– rejestracja osób zza granicy;

(3) Moduł pozyskiwania danych medycznych w celach dalszej analizy i prowadzenia prac badawczo-rozwojowych:
– profilowana ankieta dla pacjenta, za pomocą której gromadzone są dane do prac BR;
( zakres danych powinien uwzględniać możliwość prowadzenia ankiet różnego typu u pacjentek które się rejestrują pierwszy raz jak i są lub były pacjentkami)
– dołączanie wyników badań, kart wypisowych, itp.;
– informacja zwrotna do pacjenta ze strony Ośrodka.

(4) moduł uproszczonej statystki ilościowej:
– utworzenie modułu uproszczonej statystyki w istniejącym oprogramowaniu Ośrodka.

(5) Moduł wyboru terminu oraz rodzaju świadczenia medycznego:
– wyszukiwarka poradni;
– wymiana danych z systemem w placówce medycznej w zakresie informacji o ilości osób oczekujących;
– powiadomienia SMS;
– system płatności online.

(6) moduł ochrony danych osobowych:
– pobieranie raportu danych osobowych (jak w ePUAP);
– ograniczenie ilości rejestracji kont per przychodnia z jednego IP tego samego dnia;
– ograniczenie ilości rejestracji na wizyty per przychodnia;
– wymóg zmiany hasła co X dni;
– przycisk Unieważnij profil;
– zgoda na prowadzenie prac badawczych z danymi pacjenta

(7) moduł głównej strony

(8) Moduł wymiany informacji z istniejącym systemem placówki medycznej
– udostępnianie wybranych danych z systemu Planer wizyt pacjentów firmy ZdrowePodlasie.pl dla pacjentów (automatycznie lub świadomie) oraz z dokumentacją medyczną, ankiety pacjentów i dane zdrowotnych.

Kod i nazwa CPV: CPV: 7310000-3 Usługi badawcze i eksperymentalno- rozwojowe

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena netto za wykonanie zamówienia: 100 PKT

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Punkty za kryterium „cena netto za wykonanie zamówienia” – zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kc = (Cn/Co) x 100 = ….. pkt
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”

Maksymalna, możliwa do uzyskania ilość punktów wynosi 100. Końcowy wynik powyższego działania będzie zaokrąglany do 2 miejsc po przecinku.

Jeżeli cena oferty będzie wydawać się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana oceny wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Termin składania ofert:

Termin składania ofert: 21 czerwca 2019 do godziny 12:00

1. Oferta w języku polskim albo angielskim musi zostać przygotowana w wersji papierowej na załączonym formularzu.
2. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, a wszystkie jej strony muszą być parafowane.
3. Kompletna oferta musi zawierać:
a) Wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym Formularz ofertowy, zgodnie z Załącznikiem 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
c) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik 2 do zapytania ofertowego)
4. Ofertę w formie papierowej należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego pocztą, osobiście lub kurierem w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21.06.2019 do godziny 12:00.
ADRES SIEDZIBY:
Centrum ginekologii, endokrynologii i medycyny rozrodu „ARTEMIDA” Domitrz i Partnerzy Spółka partnerska lekarzy
ul. Włókiennicza 9B
15-464 Białystok
5. Oferty dostarczone po tym terminie lub przygotowane niezgodnie z opisem nie będą rozpatrywane.
6. Ofertę w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nie otwierać przed: 21.06.2019 do godziny 12:00” należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
7. Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.
8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu składającego zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Jeśli ofertę podpisuje inna osoba, Wykonawca zobowiązany jest razem z ofertą przedłożyć stosowne pełnomocnictwo.
11. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w walutach: PLN,USD,EUR.
Zamawiający wobec ofert w innych walutach niż PLN zastosuje kurs walut do przeliczenia – średni NBP z dnia 21.06.2019 r.

Termin realizacji umowy:

30 października 2019 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – jeśli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy – np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu;
3) wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej – jako „siły wyższe” uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa” – to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec);
4) wydłużenie terminu realizacji umowy z powodu opóźnień związanych z wykonaniem prac przygotowawczych przez Zamawiającego
5) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego – np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy.
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Warunki udziału w postępowaniu (kryteria formalne):
1. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W przypadku gdy Wykonawca będzie powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Potwierdzeniem braku powiązań osobowych lub kapitałowych jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Zdolność do realizacji przedmiotu zamówienia
Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Nie spełnienie któregokolwiek z kryteriów formalnych skutkuje wykluczeniem podmiotu ubiegającego się o przedmiotowe zamówienie z dalszego postępowania.

Przetwarzanie danych osobowych
Klauzula dotyczy to w szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną,
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
a. administratorem danych jest firma Centrum ginekologii, endokrynologii i medycyny rozrodu „ARTEMIDA” Domitrz i Partnerzy Spółka partnerska lekarzy, ul. Włókiennicza 9B, 15-464 Białystok;
b. dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Usługi badawczej związanej z realizacją projektu objętego umową zawartą przez Zamawiającego z Podlaską Fundacją Rozwoju Regionalnego.
c. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w związku z realizacją projektu w ramach RPOWP
d. dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) ww. rozporządzenia.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
• dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO;
• prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO
• prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO na podstawie art. 18 RODO
• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje:
• prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO

Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmianę zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz do unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania w przypadku otrzymania od Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego negatywnej odpowiedzi w kwestii zaliczenia kosztów związanych z przedmiotem zamówienia do kosztów kwalifikowalnych projektu.
3. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
4. Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego zapytania ofertowego.
5. Z wybranym dostawcą Zamawiający zawrze umowę na warunkach przedstawionych przez Zamawiającego.
6. Wykonawca zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem o terminie i miejscu podpisania umowy.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Jan Domitrz

Email: jan.domitrz@gmail.com

Telefon: 856514544

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe wpłynęła jedna oferta: ZdrowePodlasie.pl CEZARY MIROŃCZUK, ul. Elektryczna 1 lok. 310, 15-080 Białystok.

Zamawiający wybrał następującą ofertę: ZdrowePodlasie.pl CEZARY MIROŃCZUK, ul. Elektryczna 1 lok. 310, 15-080 Białystok. 

Zapytanie 111-2019Załączniki-do-zapytania-ofertowego_1_2019