logotypy-ue

Zapytanie 115/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-13

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-13

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: TRESCOM sp. j. Andrzej Sirko i wspólnicy

Adres: ul. gen. Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok

NIP: 5422911666

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są prace badawczo-rozwojowe polegające na rozbudowie systemu wideo inspekcji, który jest przeznaczony do kontroli stanu drożności i uszkodzeń rur o przekroju od 70 do 800 mm. Pozwala on na szybkie wykrycie i rejestrację obrazów przeszkód, zatorów, pęknięć oraz innych uszkodzeń powstałych w rurach wodociągowych, kanalizacyjnych itp. System składa się z następujących elementów:
– wózka samojezdnego wraz z głowicą wizyjną
– szpuli z kablem transmisyjnym przysyłającym wizję oraz stalowym kablem
asekurującym
– jednostką sterującą z wbudowanym monitorem oraz klawiaturą.
Budowa wózka samojezdnego i głowicy wizyjnej pozwala na ich użycie w warunkach całkowitego zalania wodą oraz przy przemieszczeniu wzajemnym rur (pionowym i poziomym) nie większym niż 15% ich średnicy. System umożliwia nakładanie na zapisywany i wyświetlany na monitorze obraz, opisów pozwalających na szybką identyfikację badanego obszaru wraz z jednoczesnym zapisem odległości (metry) przebytej przez sondę oraz procentowe nachylenie badanego odcinka kanału. Archiwizacja wykonanej wideo-inspekcji realizowana jest na dysku HD .
Hermetyczna głowica wideo zawierająca wysokiej rozdzielczości kamerę kolorową z możliwością zmiany ogniskowej x10, wraz z diodowym oświetlaczem o regulowanym natężeniu światła. Głowica połączona jest z wózkiem samojezdnym.
Samojezdny, napędzany na dwie osie, elektryczny wózek transportowy o zmiennym rozstawie i wielkości kół napędowych, dostosowanych do średnicy rur. Wózek transportowy wyposażony jest w przyłącze kabla transmisyjnego oraz zaczep stalowych linek asekuracyjnych za pomocą, których możliwe jest opuszczanie wózka do kanałów, jak również jego wyciąganie w przypadku jego zaklinowania lub braku zasilania napędu wózka.
Jednostka sterująca z wbudowanym 17″ monitorem LCD rejestruje wszystkie dane przychodzące z wózka przez oprogramowanie pracujące pod systemem Windows 7/10. Program ten generuje sprawozdanie w postaci graficznej i wideo. Istnieje możliwość nagrania przeprowadzonych inspekcji na zewnętrzny nośnik i przekazanie ich zlecającemu. Walizka zawiera również klawiaturę oraz panel sterujący oświetleniem, kierunkiem i szybkością poruszania wózka.

Zakres prac obejmuje:
1. Opracowanie wózka samojezdnego wyposażonego w:
a. 2 silniki – jazda do przodu/do tyłu – regulowana szybkość, możliwość skręcania – lewo/prawo, możliwość obrotu w miejscu lewo/prawo
b. pomiar spadków przy jeździe do przodu/do tyłu
c. pomiar metrów przy jeździe do przodu/do tyłu
d. pomiar owalności kanału
e. pomiar położenia głowicy
f. pomiar długości szczeliny i innych uszkodzeń
g. pomiar wielkości zalegającego piachu w kanale
h. kamera przednia i tylna przełączane z pulpitu – obrót kamery przedniej 360 stopni czujnik przechyłu bocznego – zabezpieczenie przed przewróceniem
2. Opracowanie oprogramowania rejestrującego dane z wózka:
a. pracujące na komputerze z Windowsem 7/10, baza danych MS SQL
b. umożliwiające eksport danych z inspekcji
c. import danych z inspekcji
d. podgląd wideo zapisanej inspekcji
e. możliwość ustawiania parametrów zapisów wideo: kompresja, rozdzielczość, analog video standard – Pal D , video input – Composite
f. możliwość zapisu danych z czujników na nagraniu wideo (nachylenie, wysokość, profil, odległość, owal, data, numer studzienki)
g. generowanie sprawozdania z inspekcji wraz z możliwością wyboru klatek z nagrania
h. kalibracja licznika metrów z wózka w zależności od średnicy oraz rodzaju kół
i. zapis projektu na lokalnym dysk z uwzględnieniem lokalizacji, danych inspekcji, pomiaru owalu oraz długości szczeliny
j. raport z przebytej przez wózek drogi z uwzględnieniem wysokości oraz spadku
k. raport z przebiegu owalu całego rurociągu
l. generowanie sprawozdania z inspekcji z możliwością obserwacji wideo oraz dodawania komentarzy na interesującej nas odległości.
Efektem końcowym projektu będzie prototyp wózka wraz z oprogramowaniem spełniającym powyższe wymagania.

Kod i nazwa CPV: 73300000-5 Projekt i realizacja badań oraz rozwój

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

1. Kryterium „Cena netto” liczony będzie wg następującego wzoru:

cena netto oferty z najniższą ceną
———————————————— x 100 = liczba punktów badanej oferty
cena netto oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

2. Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Termin składania ofert:

1. Ofertę na załączonym Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z Oświadczeniem o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 2) należy dostarczyć do biura Zamawiającego: TRESCOM sp. j. Andrzej Sirko i wspólnicy, ul. gen. Władysława Andersa 42, 15-113 Białystok w terminie do dnia 24 czerwca 2019 r. do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabycie usług badawczo-rozwojowych – 1/2019”. Dopuszcza się również złożenie oferty w formie elektronicznej na adres andrzej.sirko@gmail.com jako skan podpisanych dokumentów.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej i zawierać:
a. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1),
b. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 2),
c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby inne niż uprawnione do reprezentacji Oferenta.

Termin realizacji umowy:

Nie dłużej niż 5 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
a. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub przedmiotu umowy.
b. w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu w zakresie mającym wpływ na realizację umowy lub przedmiotu umowy,
c. w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy o dofinansowanie projektu, jeżeli zmiana ta została wprowadzona po udzieleniu zamówienia,
d. zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji umowy siły wyższej lub okoliczności o charakterze prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym, badawczym, finansowym lub technicznym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć a leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji umowy lub Projektu;
e. zmiany harmonogramu, sposobu i terminu płatności, w przypadku wystąpienia w toku realizacji umowy siły wyższej lub okoliczności o charakterze prawnym, organizacyjnym, ekonomicznym, badawczym, finansowym lub technicznym, których Zamawiający nie mógł przewidzieć a leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego i uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie harmonogramu, sposobu i terminu płatności w celu należytej realizacji umowy lub Projektu;
f. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność organizacyjna, prawna, badawcza, finansowa, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Wymagania wobec Oferenta (kryterium formalne) – warunek dopuszczający udział w postępowaniu:
a. Brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
i. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
ii. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został pokreślony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
iii. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
iv. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
b. Spełnienie warunku wskazanego w punkcie III.2.a weryfikowane będzie na podstawie Załącznika 2 do Zapytania ofertowego: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.
c. Nie spełnienie kryterium formalnego skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania.
2. Wykonawca określi cenę ryczałtową netto i brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia zgodnie z przedmiotem zamówienia.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej i zawierać:
a. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1),
b. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 2),
c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osobę/osoby inne niż uprawnione do reprezentacji Oferenta.
4. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające kryterium formalne.
9. Oferta, która nie spełnia niżej wymienionych warunków zostanie odrzucona:
a. zostanie złożona po terminie składania ofert,
b. nie spełni warunków dopuszczających, określonych w punkcie III.2 Zapytania ofertowego,
c. okres wykonania przedmiotu zamówienia będzie dłuższy niż 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą,
d. okres ważności oferty będzie krótszy niż 60 dni od ostatniego dnia składania ofert,
e. oferta zostanie podpisana przez osobę lub osoby, które nie są upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę, która nie jest umocowana przez osobę lub osoby uprawnione, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
f. jeżeli na etapie składania ofert Wykonawca nie przedstawił wymaganych oświadczeń lub dokumentów albo przedstawione oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do ich złożenia, uzupełnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że, mimo ich złożenia, uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania poprzez stronę www.grantynarozwoj.pl.
6. Umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania dofinansowania z programu „Granty na badania i rozwój” dofinansowanego z Funduszy Europejskich i realizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego w ramach Poddziałania 1.2.2 Bon na usługi badawcze Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020.
7. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
8. Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela Andrzej Sirko, tel. +48 606 327 796, e-mail: andrzej.sirko@gmail.com.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania na każdym etapie jego trwania, do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania lub do modyfikacji zapytania ofertowego.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Andrzej Sirko

Email: andrzej.sirko@gmail.com

Telefon: +48 606 327 796

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła 1 oferta.

Za najkorzystniejszą została uznana oferta PWTK Atlas A. Kozakiewicz B. Kot sp. j., Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 4.

Zapytanie 115-2019 Zapytanie-ofertowe-nr-1.2019