logotypy-ue

Zapytanie 288/2020

W dniu 6 kwietnia 2020r. zapytanie ofertowe zostało wycofane przez zamawiającego.Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2020-04-03

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2020-04-02

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: 4EXACTLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres: 15-113 Białystok, ul. Generała Władysława Andersa 40A

NIP: NIP: 5423277579

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest nabycie technologii modyfikacji zrębków drzewnych poprzez aromatyzowanie (np. aromatem wiśni, śliwki, jabłoni itp.) oraz dokumentacji aromatyzowania niezbędnych do uzyskania standaryzacji procesu aromatyzowania zrębków drzewnych oraz 125 próbek (1kg każda) w celu przeprowadzenia prób technologicznych i badań laboratoryjnych polegających na zastosowaniu aromatyzowanych zrębków drzewnych w trakcie grillowania w celu nadania grillowanym produktom spożywczym nowego zapachu i smaku. Określenie rodzaju i stężenia aromatu, sposobu użycia oraz potwierdzenie (badaniami laboratoryjnymi) bezpieczeństwa zdrowotnego produktów spożywczych poddanych obróbce termicznej przy użyciu grilla gazowego.

Poniższe zamówienie jest częścią prac badawczo – rozwojowych mających na celu stworzenie nowego produktu służącego do bezpiecznego zdrowotnie grillowania mięsa i wyrobów mięsnych na grillach gazowych w porównaniu do konwencjonalnych – węglowych. Zastosowanie nowego rodzaju medium w w/w grillach nada smak i aromat grillowanym wyrobom oraz pozwoli utrzymać bezpieczne wartości WWA (rakotwórczych węglowodorów pierścieniowych np. benzopirenu) w grillowanych produktach mięsnych potwierdzone badaniami laboratoryjnymi na bezpieczeństwo zdrowotne konsumentów.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:

Kryterium Waga
1. Cena netto 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:

Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

Kc = [(Cn/Co)x100%] x 100

gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”

Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w ocenie końcowej.

K = Kc

gdzie:
K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”

Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.

Termin składania ofert:

1. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną, oferty można składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres contact@4exactly.com „Oferta w odpowiedzi
na zapytanie ofertowe nr 1/04/2020”
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 09.04.2020r. o godzinie: 23:59:59.
(decyduje data i godzina pojawienia się wiadomości na skrzynce pocztowej Zamawiającego).
3. Wykonawcy mogą złożyć po jednej ofercie.
4. Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5. Nie dopuszcza się możliwości powierzenia całości zamówienia podwykonawcom.

Termin realizacji umowy:

Termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż do 30.11.2020 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

1. Umowa z Oferentem wybranym w drodze niniejszego postępowania ofertowego zostanie podpisana nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy o powierzenie grantu pomiędzy Zamawiającym a Regionalną Instytucją Finansującą.
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
– w przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
– w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie;
– zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany
w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu;
– Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu stron Umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: IRENEUSZ SKIEPKO

Email: contact@4exactly.com

Telefon: +48 600 387 888

Informacja o wyniku postępowania:

Zapytanie w trakcie realizacji.

Zapytanie 288-2020