logotypy-ue

Zapytanie 54/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-05-29

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-05-29

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: BizPark Rafał Chraboł

Adres: ul. Żurawia 71 lok. 404, 15-540 Białystok

NIP: 5422428450

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup prac badawczo – rozwojowych związanych z opracowaniem prototypu platformy umożliwiającej agregację informacji pochodzących z dowolnych rachunków bankowych należących do tej samej firmy oraz wykonywanie płatności bezgotówkowych pomiędzy tymi rachunkami w ramach jednego interfejsu użytkownika.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Business Assets Aggregator B2A
Elementy systemu: WebPortal, Admin Panel, Integracja z ASPSP w zakresie określonym zapytaniem zgodna ze standardem PolishAPI wersja 2.1.1
Moduły usługi:
1. Tworzenie, autoryzacja i uwierzytelnianie obiektów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
2. System ról i uprawnień dostępowych do poszczególnych funkcjonalności dla użytkowników końcowych oraz operatorów.
3. Tworzenie, edycja, statusowanie, ewidencja Użytkowników.
4. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych zarejestrowanych użytkowników.
5. Mechanizm uwierzytelniający użytkownika po stronie ASPSP (metoda z przejęciem sesji – redirection).
6. Moduł udzielania oraz wycofywania zgody przez użytkownika na wykonanie usług AIS
7. Moduł udzielania oraz wycofywania zgody przez użytkownika na wykonanie usług PIS
8. Moduł obsługi usługi AIS obejmujący:
8.1. Określenie parametrów dostępu (wskazanie rachunku)
8.2. przejęcie sesji (redirection) z zewnętrznego systemu,
8.3. pobranie historii transakcji z wykorzystaniem metod API,
8.4. zapisanie do bazy użytkownika,
8.5. przetworzenie danych wg zadanych kryteriów,
8.6. prezentacja danych w interfejsie użytkownika.
9. Moduł obsługi usługi PIS obejmujący:
9.1. Określenie parametrów dostępu (wskazanie rachunku)
9.2. określenie rodzaju transakcji w zakresie zgodności z PolishAPI
9.3. uwierzytelnienie TPP dowolną metodą,
9.4. zainicjowanie transakcji płatniczej w zakresie zgodności z PolishAPI
9.5. odczytanie statusu zainicjowanej płatności,
9.6. zapisanie do bazy użytkownika,
9.7. przetworzenie danych wg zadanych kryteriów,
9.8. prezentacja dla użytkownika,
10. Moduł rejestru transakcji PIS.
11. Moduł rejestru transakcji AIS.
12. Moduł agregacji w czasie rzeczywistym.
13. Moduł analityczny określający rating płynności przedsiębiorstwa na podstawie dostępnych danych.
14. Moduł raportowania pozycji gotówkowej w PLN i walutach obcych zadany dzień oraz w rozkładzie czasowym wraz z analizą luk płynności.
15. Interfejs użytkownika.

Gwarancja na produkt 12 m-cy.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno- rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze, 66172000-9 Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych.

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ilość punktów uzyskanych przez Oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
P = (Cmin/Cof) x 100
gdzie: Cmin – najniższa cena netto wśród składanych ofert
Cof – cena netto badanej oferty
P – ilość przyznanych punktów
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P).

Termin składania ofert:

1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty, kuriera, złożona osobiście na adres Zamawiającego:

BIZPARK Rafał Chraboł
ul. Żurawia 71 lok. 404,
15-540 Białystok
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2019”
lub przesłana e-mailem na adres: office@bizpark.co

2. Oferta powinna wpłynąć do 5 czerwca 2019 r. do godziny 23.59. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim w formie pisemnej.
Wykonawca winien dołączyć wszystkie oświadczenia oraz inne żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, a wszystkie jej strony parafowane. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Termin realizacji umowy:

Termin realizacji zamówienia: 31 maja 2020 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

1. Umowa z Oferentem wybranym w drodze niniejszego postępowania ofertowego zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania dofinansowania w ramach Projektu grantowego pt. „Granty na badania i rozwój”, realizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego (PFRR) i podpisana nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy o powierzenie grantu pomiędzy Zamawiającym a PFRR.
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
– w przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
– w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie;
– zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu;
– Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu stron Umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Zamawiający może unieważnić postępowanie, w sytuacji gdy:
1. Cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
2. W przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4. PFRR nie wyrazi zgody na wykonanie komponentów zamówienia przez wybranego w toku postępowania wykonawcę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z istotnych powodów.
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Rafał Chraboł

Email: office@bizpark.co

Telefon: 602 300 976

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęły 2 oferty. Do realizacji zamówienia została wybrana oferta: Piotr Tynecki SLAVIC AI.

Zapytanie 54-2019 -BizPark-2019