logotypy-ue

Zapytanie 73/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-04

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-04

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: CWP Logan Sp. z o.o.

Adres: ul. Grochowa 2A/203, 15-423 Białystok

NIP: 9662084466

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup prac badawczo-rozwojowych związanych z opracowaniem innowacyjnej platformy odzyskiwania należności – VinAI, autonomicznie obsługującej określone scenariusze windykacyjne prowadzące do redukcji zatorów płatniczych.

Zakres przedsięwzięcia obejmuje dwa główne obszary: ściśle nadzorowany przez użytkowników platformy oraz procedowany automatycznie przez algorytmy Uczenia Maszynowego oparte na regułach eksperckich i odkrywanych wzorcach z danych historycznych:

Panel Administratora:
– zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
– zarządzanie komornikami, radcami prawnymi i sądami
– zarządzanie słownikami i szablonami dokumentów operacyjnych
– monitoring sesji i logów
– raporty finansowo-księgowe, badanie trendów
– mechanizm ewaluacji jakości predykcji wbudowanych klasyfikatorów i regresorów (algorytmów Uczenia Maszynowego)
Portal Opiekuna
– zarządzanie wierzycielami i dłużnikami (w tym solidarnymi), sprawami
– zarządzanie dokumentacją (tj. faktury, rachunki, nakazy, wyroki) i należnościami
– zarządzanie spersonalizowanym harmonogramem wpłat
– mechanizm odstąpień
– monitoring odzysku należności, w tym automatyczny system ostrzeżeń, powiadomień oraz porad dotyczących obsługi spraw
– walidacja generowanej automatycznie dokumentacji procesowej (tj. umowy i pełnomocnictwa, załączniki, umowy cesji, ugody, oświadczenia, pisma wierzycieli)
– walidacja automatycznie proponowanych, optymalnych tras dla pracowników terenowych
Portal Pracownika Terenowego
– zarządzanie trasami (statusowanie postępu, interaktywna mapa zintegrowana z lokalizacją GPS)
Portal Wierzyciela
– podgląd warunków umowy
– podgląd i eksport raportu odzysku należności od dłużników
– zgłaszanie nowych dłużników i spraw, w tym powiązanej dokumentacji
Portal Dłużnika
– podgląd i eksport raportu odzysku należności
– spersonalizowany system powiadomień (tj. przypomnień, potwierdzeń)
– integracja z kartą płatniczą bądź dowolnym rachunkiem bankowym oraz ustalonym harmonogramem wpłat
– formularz prośby o karencję wpłat
Portal Radcy Prawnego
– walidacja generowanej automatycznie dokumentacji procesowej (tj. wezwania do zapłaty, wnioski egzekucyjne, pozwy, pisma do komornika) i włączanie jej do obiegu
Portal Księgowy
– podgląd i eksport raportów finansowo-księgowych
– mechanizm umożliwiający wysłanie prośby o wyjaśnienie bądź rozszerzenie dokumentacji dla wybranych spraw
Automatyczny kalkulator odsetek:
– naliczonych
– ustawowych
– ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych
– maksymalnych
– Automatyczny generator dokumentacji procesowej dla Opiekuna i Radcy Prawnego, uwzględniający należności, typ i kontekst sprawy, charakter zadłużenia oraz stan harmonogramu wpłat i podobieństwo do innych historycznych spraw
– Automatyczny generator wiadomości SMS, uwzględniający kontekst sprawy, charakter zadłużenia i podobieństwo do innych historycznych spraw
– Automatyczny generator wiadomości e-mail, uwzględniający kontekst sprawy, charakter zadłużenia i podobieństwo do innych historycznych spraw
Integracje:
– usługa wysyłki SMS
– usługa wysyłki e-mail (typu HTML)
– usługa chatbot wykorzystująca media społecznościowe
– usługa interaktywnej mapy
– płatności kartą/online
– CEIDG/KRS/CEPiK/KRD/kursy NBP
– REST API umożliwiające integrację z platformą dla wierzycieli mających w obsłudze wiele spraw

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 – Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze oraz 66172000-6 – Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
– cena netto: 80%
– doświadczenie w cyfryzacji procesów windykacyjnych: 20%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Na podstawie poniższego wzoru zostanie ustalona Ilość punktów uzyskanych przez oferenta:

wynik = (cena_minimalna / cena_oferty) x 80.0 + (doswiadczenie_minimalne / doswiadczenie_oferty) x 20.0

Objaśnienia składowych wzoru:
– cena_minimalna – najniższa cena netto ze składanych ofert
– cena_oferty – cena netto ocenianej oferty
– doswiadczenie_minimalne – najniższy poziom doświadczenia w cyfryzacji procesów windykacyjnych ze składanych ofert
– doswiadczenie_oferty – doświadczenie w cyfryzacji procesów windykacyjnych ocenianej oferty
wynik – ilość punktów

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (wynik).

Termin składania ofert:

Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty e-mail, poczty tradycyjnej, kuriera lub złożona osobiście na adres:

CWP Logan Sp. z o.o.
ul. Grochowa 2A/203
15-423 Białystok

E-mail: piotr.boltuc14@gmail.com

Oferta powinna wpłynąć do 14 czerwca 2019 r. do godziny 23.59. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim w formie pisemnej.

Wykonawca winien dołączyć wszystkie oświadczenia oraz inne żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, a wszystkie jej strony parafowane. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Termin realizacji umowy:

14 czerwca 2020 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Umowa z Oferentem wybranym w drodze niniejszego postępowania ofertowego zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania dofinansowania w ramach Projektu grantowego pt. „Granty na badania i rozwój”, realizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego (PFRR) i podpisana nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy o powierzenie grantu pomiędzy Zamawiającym a PFRR.

Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
– w przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
– w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie;
– zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu;
– zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu stron Umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Zamawiający może unieważnić postępowanie, w sytuacji gdy:
– cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia.
– w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
– wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
– PFRR nie wyrazi zgody na wykonanie komponentów zamówienia przez wybranego w toku postępowania wykonawcę.
– zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z istotnych powodów.

Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.

Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Piotr Bołtuć

Email: piotr.boltuc14@gmail.com

Telefon: 535 137 500

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła jedna oferta: Piotr Tynecki SLAVIC AI (NIP 546-137-02-81).

Zamawiający wybrał następującą ofertę: Piotr Tynecki SLAVIC AI (NIP 546-137-02-81).

Zapytanie 73-2019 CWP-Logan-Załączniki-1-2-i-3