logotypy-ue

Zapytanie 96/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-07

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-07

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ARKA – DRUK Artur Bach

Adres: 18-100 Łapy, ul. Cukrownicza 1

NIP: 9661311055

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analizy technologicznej procesu przepływu zamówienia produkcyjnego przez kolejne działy w firmie z wyszczególnieniem procesu obróbki i zarządzania, przepływu cyfrowego danych, automatyzacji i robotyzacji; w odniesieniu do modelu Industry 4.0.

Zamawiający oczekuje przygotowania analizy technologicznej zawierającej:
– analizę i ocenę procesu przepływu zlecenia wraz z sugestiami usprawnień
– analizę i ocenę możliwości cyfryzacji procesu wraz z sugestiami usprawnień
– analiza i ocena możliwości automatyzacji i robotyzacji wraz z sugestiami usprawnień

Kod i nazwa CPV: 72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
1. Cena netto – 80%
2. Termin realizacji zamówienia – 20%.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:

Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:

Kc = (Cn/Co) x 80% x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”

Przez kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta termin realizacji przedmiotu zamówienia liczony w dniach kalendarzowych od momentu podpisania umowy pomiędzy Stronami. Ocena w ramach kryterium „Termin realizacji zamówienia” (Kt) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kt = (Tn/To) x 20% x 100
gdzie:
– Tn – najkrótszy zaproponowany termin liczony od momentu podpisania umowy
– To – termin zaproponowany w badanej ofercie liczony od momentu podpisania umowy
– Kt – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin realizacji zamówienia”

Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w ocenie końcowej.

K = Kc + Kt
gdzie:
K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
Kt – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.

Termin składania ofert:

1. Ofertę należy przygotować zgodnie z Załącznikiem Nr 1 stanowiącym wzór formularza ofertowego i złożyć z wymaganymi załącznikami do dnia 17.06.2019 r.:
a. drogą elektroniczną na adres: biuro@arkadruk.com,
b. listownie (liczy się data wpływu),
c. osobiście, najpóźniej do godziny 15:00
– w przypadku punktu b i c adresem właściwym jest adres siedziby firmy w Łapach (18-100), ul. Cukrownicza 1
2. Oferty złożone po terminie lub bez wymaganych załączników nie będą rozpatrywane

Termin realizacji umowy:

Terminy realizacji usługi będzie zgodny z terminem przedstawionym w ofercie, jednak nie będzie on późniejszy niż 31.12.2019 r. i nie dłuższy niż 3 miesiące.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający nie przewiduje zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych oraz minimalnych warunków.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Do udziału w postępowaniu będą dopuszczeni Wykonawcy, którzy:
a. działają posiadają status podmiotu czynnie prowadzącego działalność gospodarczą – przedłożenie wpisu do ewidencji CEIDG/KRS;
b. nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która uniemożliwiały prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia;
c. nie podlegają wykluczeniu w związku z kapitałowym lub osobowym powiązaniem z Zamawiającym;
d. dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia – w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiadają faktyczną zdolność do wykonania zamówienia, w tym między innymi dysponują prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia; warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 2 lat przynajmniej jeden projekt związany z modelem Industry 4.0 oraz przedstawi minimum 4 udokumentowanych doradców w zakresie projektów związanych z Industry 4.0. – potwierdzone stosownymi oświadczeniami.
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia niniejszego postępowania przed upływem terminu składani ofert bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, w szczególności jeśli złożone oferty przekraczają wartość przewidzianą w budżecie projektu na wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
7. Zamawiający, po wybraniu oferty, poinformuje o miejscu i terminie podpisania umowy i przekaże informacje o wyborze kandydata.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybrania kolejnej ze złożonych ofert, bez przeprowadzania nowego postępowania, w przypadku gdy wybrany Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy.
9. Wykonawca jest w zobowiązany do zachowania pełnej poufności na temat przeprowadzonych oraz ich wyników (podpisanie umowy NDA).
10. Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium:
a. w formie pieniężnej, stanowiącego 3% wartości oferty,
b. najpóźniej w terminie składania oferty powinno nastąpić uznanie kwoty wadium na wskazanym rachunku Zamawiającego.
11. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. W przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zwrotu wadium dokonuje się niezwłocznie po zawarciu umowy.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji odmówienia przez Wykonawcę podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w ofercie.
13. Wadium należy wpłacać na wskazany numer konta: 51 1240 1154 1111 0000 2149 6635 w tytule należy podać numer zapytania ofertowego oraz nazwę Oferenta.
14. Wyniki wykonanej usługi analizy technologicznej, w szczególności dokumentacja oraz wnioski stają się z chwilą zakończenia prac całkowitą własnością Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania złożonych oświadczeń.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Aneta Matuk

Email: biuro@arkadruk.com

Telefon: 727 429 753

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła jedna oferta: D-TECH Sp. z o.o. ul. Andersa 40A, 15-113 Białystok.

Zamawiający wybrał następującą ofertę: D-TECH Sp. z o.o. ul. Andersa 40A, 15-113 Białystok.

Zapytanie 96-2019 Załączniki-zapytanie-ofertowe-G_1.06.2019