logotypy-ue

Zapytanie 106/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-11

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-11

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Incepton sp. z o.o.

Adres: Żurawia 71, Białystok

NIP: 6772380885

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi badawczo-rozwojowej, w której efekcie powstanie Automatyczny System Wykrywania Anomalii w Dokumentach Prawnych, umożliwiający automatyczną analizę dokumentów prawnych pod kątem wykrycia niezgodności z oryginałem oraz wykrycia niedozwolonych klauzul. System musi umożliwiać wprowadzanie i analizowanie dokumentów zarówno w postaci tekstowej (np. pliki .*doc) ale także skanów dokumentów w postaci plików *.pdf lub innych, popularnych formatów graficznych.

Na usługi badawczo-rozwojowe składać się będzie:
Przeprowadzanie analizy najnowszych rozwiązań analizy tekstu opartych o techniki sztucznej inteligencji, do analizy muszą zostać wybrane rozwiązania oparte o techniki głębokiego uczenia maszynowego takie jak np. Bidirectional Encoder Representations from Transformers oraz inne, reprezentujące równie wysoki poziom skuteczności, ukierunkowane na detekcję anomalii.
Analiza najnowszych osiągnięć w dziedzinie OCR (ang. Optical Character Recognition) zarówno w obszarze rozpoznawania tekstu drukowanego, jak i pisma ręcznego oraz wskazanie optymalnych sposobów integracji technik OCR z technikami sztucznej inteligencji.
Przeanalizowanie i porównanie bibliotek i platform programistycznych udostępniających niskopoziomowe narzędzia do budowy rozwiązań z zakresu przetwarzania języka naturalnego (ang. Natural Language Processing) pod kątem wydajności, efektywności i optymalizacji kosztów.

Wymagania szczegółowe wobec rozwiązania:
Opracowanie i implementacja rozwojowego systemu analizy dokumentów tekstowych który będzie zawierał następujące moduły:
Moduł wprowadzania dokumentów prawnych. Moduł będzie umożliwiał ręczne wprowadzanie dokumentów oraz automatyczny import wielu dokumentów np. z wybranego katalogu.
Moduł wstępnego przygotowania danych. Wszystkie dokumenty muszą zostać automatycznie przetworzone do postaci tekstowej, niezależnie od pierwotnego formatu danych.
Moduł uczenia modelu analitycznego. Moduł musi udostępniać prostą funkcjonalność uczenia modelu sieci neuronowej (lub innej techniki uczenia maszynowego) w celu wykrywania anomalii w dokumentach.
Moduł prezentacji wyników analizy. Moduł będzie umożliwiał prostą i intuicyjną prezentację wyników przeprowadzonych analiz.

Zamawiający zastrzega sobie prawo narzucenia oferentowi architektury rozwiązania, standardów bezpieczeństwa, narzędzi informatycznych, w postaci języków programowania oraz frameworków tak aby przedmiot zamówienia mógł działać w środowisku Zamawiającego.
Dalsze szczegółowe informacje co do przedmiotu zamówienia mogą zostać przekazane potencjalnemu Oferentowi po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności.
Od oferenta oczekuje się zaproponowania w ofercie sposobu podejścia do rozwiązania powyższych problemów badawczych, podziału prac na etapy oraz zaoferowania ceny oraz czasu potrzebnego na realizację każdego z etapów.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Punktując złożone oferty pod kątem ceny zostanie zastosowany poniższy wzór:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt
Gdzie:

Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n

Termin składania ofert:

a) Ostateczny termin składania ofert upływa: 19-06-2019 r.
b) Oferta może być dostarczona drogą elektroniczną.
c) Wykonawcy mogą złożyć po jednej ofercie. W przypadku złożenia większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę oferty zostaną odrzucone.
d) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji elektronicznej liczy się data wpływu oferty na adres e-mail: adam.kaminski@incepton.pl
e) Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

Termin realizacji umowy:

nie dłużej niż 8 miesięcy od podpisania umowy

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzania takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
a) Sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy
b) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajk, pożar, na które strony nie mają wpływu
c) Oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy
d) Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów
Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadkach wymagających uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej wprowadzenie zmian możliwe jest po uzyskaniu zgody.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje złożenia ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
2. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Incepton sp. z o.o.

Email: adam.kaminski@incepton.com

Telefon: 503077482

Informacja o wyniku postępowania:

Liczba ofert jakie wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie: 1

Nazwa wybranego wykonawcy: TJ Software Marta Roszko.

Zapytanie 106-2019 Zapytanie ofertowe -anomalie