logotypy-ue

Zapytanie 105/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-06-11

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-06-11

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Incepton sp. z o.o.

Adres: Żurawia 71, Białystok

NIP: 6772380885

Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa badawczo-rozwojowa polegająca na zbadaniu najnowszych osiągnięć w dziedzinie edukacji technologicznej (ang EduTech), w szczególności opartej o zagadnienia grywalizacji oraz stosowania metodyk agile w celu poprawy jakości kształcenia oraz zbadanie możliwości zastosowania technik sztucznej inteligencji do analizy procesu kształcenia, wykrywania problemów tego procesu oraz sugerowania usprawnień mających na celu poprawę efektów kształcenia indywidualnych osób. W ramach zamówienia, na podstawie przeprowadzonych badań, ma również powstać koncepcja oraz testowe rozwiązanie prototypowe pokazujące możliwe zastosowanie koncepcji w rzeczywistych, popularnych systemach LIMS (ang. Learning Information Management Systems) takich jak Google Classroom (lub inny o zbliżonych parametrach). W oparciu o wyżej wymienioną usługę badawczo-rozwojową, zamawiający planuje zbudowanie nowoczesnego produktu motywacyjno – edukacyjnego oferowanego szkołom i uczelniom w modelu chmurowym (SaaS).

Na usługi badawczo-rozwojowe składać się będzie:

  • Przeprowadzenie kompleksowego rozpoznania i analizy najnowszych osiągnięć zarówno krajowych jak i międzynarodowych w dziedzinie edukacji technologicznej i rozpoznanie tzw. state-of-the-art badanego zagadnienia,
  • Zbadanie i analiza rozwiązań grywalizacji na potrzeby rynku edukacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem tzw. edukacji STEM (science, technology, engineering,mathematics),
  • Przeprowadzenie analizy przydatności nowoczesnych i innowacyjnych metodyk nauczania takich jak Edu SCRUM na potrzeby edukacji technologicznej,
  • Opracowanie metodologii kolekcjonowania i agregowania danych wymaganych do analizy skuteczności wyżej wymienionej koncepcji, również pod kątem użycia technik sztucznej inteligencji do analizy tych danych,
  • Przegląd artykułów i prac naukowych z tematyki zastosowania technik sztucznej inteligencji do analizy danych z systemów LIMS, oraz opracowanie zaleceń użycia przeanalizowanych algorytmów sztucznej inteligencji do danych zbieranych na potrzeby niniejszej usługi badawczo rozwojowej,

Zakres koncepcji i testowego prototypu:

  • Przygotowanie koncepcji łączącej wyżej wymienione zagadnienia (grywalizację, SCRUM, techniki sztucznej inteligencji) w jeden spójny i komplementarny model edukacyjny,
  • Opracowanie szczegółowej koncepcji grywalizacji na potrzeby nauczania w szczególności STEM w szkołach ponadpodstawowych (co najmniej w jednym wybranym typie szkoły ponadpodstawowej – np technikum). Koncepcja musi zawierać wszystkie istotne i popularne elementy systemów grywalizacyjnych i gamifikacji edukacji.
  • Opracowanie szczegółowych makiet graficzno-poglądowych wizualizujący całość systemu w postaci kompletnego diagramu nawigacyjnego, dokładnej wizualizacji i opisu każdego ekranu oraz innych elementów do zaproponowania przez wykonawcę.
  • Prototypowa implementacja całości koncepcji w oparciu o rozwiązanie Google Classroom lub w oparciu o ścisłą integrację z Google Classroom.
  • Prototypowa implementacja metodyki kolekcjonowania danych oraz co najmniej jednego algorytmu sztucznej inteligencji do celów poprawy jakości kształcenia. System kolekcjonowania danych oraz implementacja algorytmu muszą być ściśle zintegrowane z Google Classroom oraz udostępniać przejrzysty interfejs użytkownika.
  • Przeprowadzenie testowego wdrożenia oraz obserwacji efektywności grywalizacji w procesie edukacji. Dokonanie ankietyzacji uczniów i nauczycieli, rodziców w celu ustalenia efektywności innowacji (przed wdrożeniem i po)

Kod i nazwa CPV: Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Punktując złożone oferty pod kątem ceny zostanie zastosowany poniższy wzór:

Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt
Gdzie:

Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n

Termin składania ofert:

a) Ostateczny termin składania ofert upływa: 19-06-2019 r.
b) Oferta może być dostarczona drogą elektroniczną.
c) Wykonawcy mogą złożyć po jednej ofercie. W przypadku złożenia większej liczby ofert przez jednego Wykonawcę oferty zostaną odrzucone.
d) W przypadku ofert, które będą dostarczane w wersji elektronicznej liczy się data wpływu oferty na adres e-mail: adam.kaminski@incepton.pl
e) Wszystkie oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

Termin realizacji umowy:

nie dłużej niż 8 miesięcy od podpisania umowy

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzania takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:
a) Sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy
b) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajk, pożar, na które strony nie mają wpływu
c) Oznaczenie danych dotyczących Zamawiającego i/lub wykonawcy
d) Zmiany osoby lub osób uprawnionych do kontaktów
Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadkach wymagających uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej wprowadzenie zmian możliwe jest po uzyskaniu zgody.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Po rozstrzygnięciu postępowania jego wyniki zostaną upublicznione.
2. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy/złożenia zamówienia.
3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający może odstąpić lub unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Incepton sp. z o.o.

Email: adam.kaminski@incepton.com

Telefon: 503077482

Informacja o wyniku postępowania:

Liczba ofert jakie wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie: 1

Nazwa wybranego wykonawcy: Infinity Group sp. z o.o.

Zapytanie 105-2019 Zapytanie-edutech-2019-zapytanie-ofertowe