logotypy-ue

Zapytanie 296/2020

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2020-04-07

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2020-04-07

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Centro-met Stefan Bedkowski

Adres: 17-200 Hajnówka ul. Białostocka 54

NIP: 543-199-36-69

Opis przedmiotu zamówienia:

I. Przedmiotem postępowania jest nabycieprac badawczo-rozwojowych prowadzących do opracowania prototypu urządzenia – automat selfservice dla branży materiałów budowlanych dedykowany współpracy ze składami budowlanymi

  1. Prace badawczo-rozwojowe powinny prowadzić do opracowania prototypu urządzenia typu automat selfservice. Urządzenie powinno być kompatybilne z systemem sprzedażowo-magazynowym Zamawiającego, zintegrowane z drukarką fiskalną oraz modułami do szybkiej realizacji płatności. Zamawiający oczekuje intuicyjnej obsługi urządzenia jednocześnie uwzględniającego specyfikę zakupów materiałów budowlanych. Rozwiązanie ostatecznie prowadzić ma do automatyzacji procesu sprzedaży wiążąc go z elektronicznym kanałem dystrybucji zintegrowanym z systemem magazynowo-sprzedażowym placówki stacjonarnej.

Założenia funkcjonalne i cechy prototypu urządzenia selfservice:

  1. a) prototyp stanowiska selfservice powinien dotyczyć pojedynczej, samodzielnej jednostki
    b) prototyp stanowiska selfservice powinien być wyposażony w rozwiązanie zasilania energią umożliwiający jego pracę 24h/7
    c) prototyp stanowiska selfservice powinien uwzględniać zdolność komunikacji z siecią Internet
    d) prototyp stanowiskaselfservice powinien być obsługiwany za pośrednictwem dotykowego ekranu dotykowego
    e) prototyp stanowiskaselfservice powinien posiadać wbudowana drukarkę fiskalną
    f) prototyp stanowiskaselfservicezawierać moduł obsługi płatności
    g) prototyp stanowiskaselfservice powinien być wykonany z materiałów zapewniających jego trwałość oraz odporność na działanie warunków atmosferycznych

Prototyp urządzenia powinien obsługiwać proces sprzedaży obejmujące następujące elementy:
1. wielokrotny wybór asortymentu
2. przypisanie ilości zamawianego asortymentu i jego wariantów
3. zatwierdzenie ilości i wartości zamawianego asortymentu
4. wprowadzenia danych identyfikujących kontrahenta
5. wybór sposobu odbioru lub dostawy
6. wybór metody płatności
7. dokonanie transakcji
8. potwierdzenie dokonania zakupu i płatności

III. Zakres funkcjonalny prototypumusi obejmować wszystkie elementy wymienione Pkt. II.
IV. Sumaryczny termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekraczać 90dni od daty zawarcia umowy.
V. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego: www.centro-met.pl

Kod i nazwa CPV: 73000000-2

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Ocena formalna polega na zweryfikowaniu, czy oferty zostały przygotowane na właściwym formularzu, zawierają treści zgodne z Zapytaniem ofertowym oraz czy zawierają komplet niezbędnych załączników. Uchybienia i braki w powyższym zakresie skutkują odrzuceniem oferty. Z tytułu odrzucenia oferty, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu.
Ocena merytoryczna polega na zweryfikowaniu, czy oferent zadeklarował spełnienie kryteriów oraz dokonaniu oceny punktowej według zaprezentowanej metodologii:
Kryterium Maksymalna liczba punktów:
I. Wartość zamówienia netto –90 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:
Kryterium I „Wartość zamówienia netto” będzie oceniane następująco:
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą wartość zamówienia netto za realizację przedmiotu zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną do proponowanych kwot liczbę punktów. Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą:
WZN = (WZNN / WZNB) x 90% x 100
gdzie:
WZN – oznacza kryterium „Wartość zamówienia netto”
WZNN – najniższa cena przedstawiona w ofertach
WZNB – cena badanej oferty
Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Źródło oceny: Załącznik nr 2 Zapytania ofertowego.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

W ramach kryterium II „Czas realizacji” maksymalnie można uzyskać 10 pkt., tj. po 5 pkt. za każde 10 dni skrócenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, gdzie maksymalny okres jego realizacji wynosi 90 dni od podpisania umowy.
Źródło oceny: Załącznik nr 1 Zapytania ofertowego.
Łączna liczba punktów 100

Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji ceny przeprowadzonej z wybranym oferentem. Zamawiający poinformuje o terminie i sposobie prowadzenia negocjacji wyłącznie Oferenta, którego oferta zostanie najwyżej oceniona przez Zamawiającego. Negocjacje te zostaną udokumentowane w formie pisemnej zaakceptowanej przez obie strony.

Zamawiający udzieli zamówienia temu oferentowi, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o wyżej podane kryteria oceny zgodnie ze wzorem:
Uzyskana łączna liczba punktów = Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium I+II
Po otwarciu ofert Zamawiający może w każdym czasie wezwać oferentów do prezentacji lub dodatkowego wyjaśnienia w sprawie szczegółów zaproponowanego rozwiązania lub jego elementów składowych w celu potwierdzenia wiarygodności wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami w Zapytaniu ofertowym.

Termin składania ofert:

1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczanym terminie do dnia 14.04.2020 r. Oferty dostarczone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Z uwagi na stan zagrożenia epidemią, oferty wraz z podpisanymi załącznikami należy dostarczyć terminie do dnia 14.04.2020 r. drogą elektroniczną na adres: biuro@centro-met.pl

Termin realizacji umowy:

Sumaryczny termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekraczać 90 dni od daty zawarcia umowy.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

1. Udzielenia zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
2. Aneksowanie warunków umowy z Wykonawcą jest dopuszczalne wyłącznie w następującym zakresie:
A. W zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
b) gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
c) szczególnie uzasadnionych okolicznościach nie wymienionych powyżej
B. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres:
a) niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
b) niezbędny do usunięcia okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia
c) niezbędny do usunięcia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych, wariantowych lub uzupełniających. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem oferty.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Niedopuszczalne jest składanie ofert częściowych, wariantowych lub uzupełniających. Naruszenie tej zasady skutkuje odrzuceniem oferty.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

1. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku przekroczenia zakładanego budżetu projektu.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Stefan Bedkowski

Email: biuro@centro-met.pl

Telefon: +48 600 375 908

Informacja o wyniku postępowania:

W wyniku postępowania ofertowego wpłynęła jedna ważna, niepodlegające odrzuceniu oferta.
Wybranym wykonawcą usług badawczych została firma WhiteHill sp. z o.o. sp.k. ul.Ciołkowskiego 161, 15-545 Białystok.

(Informacja z dnia 30.04.2020r.)

 Zapytanie-ofertowe-296-2020