logotypy-ue

Zapytanie 48/2019

Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2019-05-28

Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2019-05-28

Dane zamawiającego:

Nazwa firmy: Smart Faktor S.A.

Adres: ul. Żurawia 71 lok. 404, 15-540 Białystok

NIP: 5213779174

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup prac badawczo – rozwojowych związanych z opracowaniem innowacyjnej platformy transakcyjnej umożliwiającej zarządzanie procesami w zespole rozproszonym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przedsięwzięcia obejmuje:
1. Moduł rejestracji i logowania wszystkich grup użytkowników.
2. System uprawnień i dostępu do poszczególnych funkcjonalności dla użytkowników końcowych oraz operatorów: w tym SuperAdmin, Admin, Handlowy, Rozliczenia, Broker, Pośrednik, Administrator operacyjny. Dla każdej roli określona grupa uprawnień typu CRUD. Przypisanie opiekunów do umowy, kontrahenta.
3. Tworzenie kontrahentów wraz ze specyficznymi atrybutami w tym: Faktorant, Dłużnik, Dłużnik PFD, Pośrednik, Administrator operacyjny, Poręczyciel.
4. Tworzenie, edycja, statuowanie umów faktoringowych (1 faktorant do wielu dłużników) oraz umów finansowania dostawców (wielu faktorantów do jednego dłużnika). Statusy: Oferta, Zawarta, W trakcie aneksowania, Wstrzymana, Monitoring, Windykacja, Archiwum. Do statusów podstawowa logika, np. jeżeli wierzytelność w ramach umowy ma status „Zawarta i dziś()<termin_płatnosci(w)” to status umowy zmienia się na „Przeterminowana”
5. Tworzenie, edycja statusowanie wierzytelności w ramach umowy. Moduł obsługi wierzytelności wraz ze kontrolą kryteriów negatywnych: kreator rejestrowania wierzytelności, automatyczna walidacja warunków brzegowych zgodnie z zależną umową, kreator rozliczenia wierzytelności. Statusy: Wprowadzona, Zatwierdzona, Zaliczkowana, Rozliczony kapitał, Rozliczone wynagrodzenie, Rozliczona wartość końcowa, Zaksięgowana, Przeterminowana, Zwindykowana, Archiwum.
6. Dodawanie notatek, wiadomości oraz zadań do obiektów. Moduł powiadomień systemowych oraz e-mail.
7. Ręczny (lub automatyczny) eksport przelewów MT940 lub API dla zaznaczonych wierzytelności na statusie zatwierdzona do systemu bankowości elektronicznej.
8. Ręczny (lub automatyczny) import przelewów MT940 lub API z systemu bankowości elektronicznej + ręczne rozliczanie.
9. Generowanie – wydruk – umowy, załączników, cesji, potwierdzenia cesji, PAK, wezwania do zapłaty oraz inne dokumenty.
10. Faktorowanie sprzedaży + rozliczanie. Generowanie dowodów księgowych wykonanych operacji (faktury, wypłaty, wpłaty, rozliczenia, kompensaty).
11. Moduł raportowania: wiekowanie należności na dzień, skumulowana wartość w okresie wg faktorantów, dłużników. Filtrowanie wg miesięcy/lat/. Możliwość sortowania wg daty, wartości, raport przeterminowanych należności, wystawione faktury sprzedaży + data i tytuł rozliczenia, filtrowanie wg rodzaj faktury (wyn, ToiP, Prow, Przyg, Inne).
12. Raport umowy prosty/rozszerzony: prosty: status, limit, sublimity, wykorzystanie; rozszerzony: stawki, dokumenty, warunki, marża. Raporty rozliczeń dla pośredników: tytuł, kwota, data rozliczenia, filtrowanie wg zadanych dat lub miesięcy/lat.
13. Wskaźniki controllingowe: średnioważony max repayment date (dni), średnioważona marża (%), średni poziom wykorzystania limitów faktorantów aktywnych(%), Zaangażowany kapitał, Liczba zawartych umów, Liczba dłużników, Liczba dłużników aktywnych, średniodzienna kwota niepracującego kapitału, Łączna kwota emisji obligacji, średniodzienna kwota niepracującego kapitału w danym miesiącu, umowy aktywne, umowy nieaktywna, średnioważona marża zannualizowana. Wszystkie wskaźniki na dzień oraz w rozkładzie czasowym dla całego portfela/umowy/kontrahenta.
14. Moduł zgłaszania i obsługi reklamacji z poziomu konta operatora systemu
15. Moduł powiadomień dla klientów oraz operatorów systemu obsługujący powiadomienia na systemowe oraz e-mail.
16. Gwarancja na produkt 12 m-cy.

Kod i nazwa CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno- rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze, 66172000-9 Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych

Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
Cena netto – 100%

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Ilość punktów uzyskanych przez Oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
P = (Cmin/Cof) x 100
gdzie: Cmin – najniższa cena netto wśród składanych ofert
Cof – cena netto badanej oferty
P – ilość przyznanych punktów
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P).

Termin składania ofert:

1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej: za pośrednictwem poczty, kuriera, złożona osobiście na adres Zamawiającego:

Smart Faktor S.A.
ul. Żurawia 71 lok. 404,
15-540 Białystok
z dopiskiem „Zapytanie ofertowe 1/2019”
lub przesłana e-mailem na adres: biuro@smartfaktor.pl

2. Oferta powinna wpłynąć do 4 czerwca 2019 r. do godziny 23.59. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim w formie pisemnej.
Wykonawca winien dołączyć wszystkie oświadczenia oraz inne żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, a wszystkie jej strony parafowane. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Termin realizacji umowy:

Termin realizacji zamówienia: 31 maja 2020 r.

Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:

1. Umowa z Oferentem wybranym w drodze niniejszego postępowania ofertowego zostanie zawarta pod warunkiem uzyskania dofinansowania w ramach Projektu grantowego pt. „Granty na badania i rozwój”, realizowanego przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego (PFRR) i podpisana nie wcześniej niż dzień po podpisaniu umowy o powierzenie grantu pomiędzy Zamawiającym a PFRR.
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
– w przypadku zmiany wartości umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia;
– w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie;
– zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu;
– Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu stron Umowy.

Informacja o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Informacja na temat wymagań dla oferentów nieprowadzących działalności gospodarczej:

Oferent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.

Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:

Zamawiający może unieważnić postępowanie, w sytuacji gdy:
1. Cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na finansowanie zamówienia,
2. W przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie przez Podlaską Fundację Rozwoju Regionalnego, co skutkowałoby nieprzyznaniem środków dotacyjnych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia,
3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4. PFRR nie wyrazi zgody na wykonanie komponentów zamówienia przez wybranego w toku postępowania wykonawcę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z istotnych powodów.
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:

Imię i nazwisko: Rafał Chraboł

Email: biuro@smartfaktor.pl

Telefon: 602 300 976

Informacja o wyniku postępowania:

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 28 maja 2019 r. na zakup prac badawczo – rozwojowych związanych z opracowaniem innowacyjnej platformy transakcyjnej umożliwiającej zarządzanie procesami w zespole rozproszonym – Zapytanie 48/2019, wpłynęły 2 oferty. Do realizacji zamówienia została wybrana oferta Piotr Tynecki SLAVIC AI.

Zapytanie 48-2019 Smart-Faktor-2019